13. 4. 2022 bo na Fakulteti za upravo v Ljubljani potekala 7. Akademija javnege sektorja, ki bo obravnavala tematiko »Ravnanje s strankami v javni upravi – zahtevnost ravnanja s strankami in kakšna je pri tem vloga zaposlenih?«
Ravnanje s strankami in vzpostavljanje ter ohranjanje odnosa z njimi je bilo, je in bo vedno zelo pomembno. Izziv pa je, na kakšen način ravnati s strankami, da bodo lahko zaposleni najbolj primerno odgovarjali na zahteve oziroma pričakovanja strank. Ne glede na to, da naj bodo v središču pozornosti zaposlenih v javni upravi zlasti stranke, pa nikakor ne smemo spregledati vloge, drže in počutja zaposlenih, ki ravnajo s strankami. Pri ravnanju s strankami se namreč pušča »čustveni odtis« pri strankah in zaposlenih v javni upravi. Ker težko pričakujemo, da bo stranka izkušena poznavalka osebnosti, je torej uradna oseba v javni upravi tista, ki bi morala stranko razumeti tako dobro, da bo z njo vzpostavila kvaliteten medčloveški odnos oziroma stik in profesionalno ter čustveno zrelo opravila svojo nalogo. Pri tem pa se zastavlja vprašanje, za koga je potrebno torej najprej poskrbeti v javni upravi, da se bo dobro počutil in bo deležen tega, da bo zadovoljen; za stranke ali zaposlene?
Na dogodku, bosta med drugim, nastopila tudi minister za javno upravo Boštjan Koritnik in župan Mestne občine Ljubljana Zoran Janković. Program je dostopen na tej povezavi.
Udeležba je brezplačna, potrebna pa je predhodna prijava (do zapolnitve mest).