Mesto je kompleksna entiteta namenjena množici ljudi različnih interesov in pričakovanj. Vsako mesto ima možnosti, da se umesti na vidno mesto ali povedano drugače, ima priložnost, da postane več kot okolje za bivanje in delovanje. Uspešnost mesta temelji na tem, kako in v kolikšni meri zna izkoristiti svoje prednosti ter kako se zna na osnovi svojih prednosti strateško primerno umestiti v konkurenčno okolje. Da, tudi mesta med seboj tekmujejo in za tekmo so potrebni najboljši »rekviziti«.
Že samo odgovori na nekaj osnovnih vprašanj nam veliko povedo o mestu:
- Kot kakšno želite, da obiskovalci prepoznajo vaše mesto?
- S čim se lahko pohvali vaše mesto?
- Je počutje v mestu varno in brezskrbno?
- Kakšen je odnos prebivalcev do mestnega jedra in preostalih delov mesta?
- …
Ko si enkrat odgovorimo na vsa vprašanja nastopi ključno vprašanje:
- Po čem bo vaše mesto prepoznavno čez 5 ali 10 let?
- Kakšna naj bo identiteta vašega mesta čez 5 ali 10 let?
- Kaj oz. kdo je vaš vseobsežni predstavnik mesta?
Odgovor je znamka mesta, zaželena s strani njenih ciljnih deležnikov.
Pogled na uspešne transformacije mest, nekaj jih bomo na predstavitvi tudi pogledali, kaže na to, da so mesta po transformaciji postala privlačnejša za svoje ciljne deležnike (npr. prebivalce, obiskovalce, investitorje, startup ali tehnološki ekosistem, kulturno in akademsko srenjo,…).
Vabimo da se udeležite brezplačne predstavitve in ugotovite, kako postaviti vaše mesto na vidno mesto.
Datum dogodka: četrtek, 11. aprila 2024
Pričetek: 9.00
Konec: 11.00
Lokacija: Mestna občina Ljubljana, Mestni trg 1, Banketna dvorana.
Delavnico bosta vodila dr. Andrej Pompe in Damjan Glazer.
Vljudno vabljeni!